Måndag

Sitter här och käkar naturgodis, riktigt mumsigt. Inte för att jag försöker vara nyttig eller så, för naturgodis är nog inte så speciellt mycket nyttigare än vanligt godis, men det är gott anyho:) Försöker ta tag i fysiken, blev absolut inget plugg igår heller. Hur ska detta gå? Det är lite svårare på gymnasiet, för nu har man ju inte prov varje vecka utan istället har man ett big jävla prov på allt sen och då måste man ju som ha hängt med hela vägen. Annars är det bara att tacka och ge sig av. :) Nej nu ska vi inte vara dramatiskta. Jag skippade träningen idag, har ju inte mått någe vidare under helgen. Har verkligen ingen ork, vill bara gå och sova actually.

Idag har det inte hänt så mycket, kort skoldag. Kemi och sen skridskor. Första gången jag åkte med sådana där hockeyskridskor och jag klarade det galant måste jag säga. Jag, jenny, tomas, adam, merlin och robert spelade lite och efter tomas extrema tackling på jenny och mina tusen mål blev vi helt slutkörda. :) Sen flummade jag på stan en sväng med sabina, rebecca och joss. Trevligt Trevligt :)

Näväl, nu ska jag plugga och sen krypa ner och kika på andra avenyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0