Måndag

Ny vecka igen, tror det är vecka 7 nu? Iallafall, helgen var supermysig och rolig. I lördags hade jag, sabina, rebecca och Jenny spa kväll här hoss mig. Vi åt middag, bastade, badade bubbelpool som sabina säger haha :) och bara hade såå kul! Sen for vi på fest i brändön, massa trevligt och roligt folk! Senare kom conny och hämtade oss, jag, sabina och rebecca for hem till mig igen, åt mackor med oboy och somnade till slut :) Mysmysmys. Tack tjejer för en perfekt kväll. Igårkväll var jag och en massa folk till jonnas nya etta:) Oj så litet och mysigt det var! Vi hyrde film och mumsade chips. Se bilden nedan, tror vi var 8 st i hennes säng :) haha

Idag hade vi en kort kemilektion, ingen idrott eftersom att josephine var hemma med sjukt barn, igen..Så jag och jenny tog en promenad på isen! Det var verkligen jättefint ute så vi var bara tvugna, kolla bilderna nedan..jenny var lite busig :) Nu ska jag äta middag och sen fara och träna. (:

       




Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar er brudar :) ni är mitt allt:)

2008-02-12 @ 13:53:51
Postat av: Anonym

Kul det var! :)
Jag snor bilden på allihopa (A) Tihi

2008-02-13 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0