Home sweet home

Hemma igen, sköönt faktiskt :) Efter 4 dagar i en stuga känner man sig en aning risig och inte minst ofrääsch! Nog för att vi bastade både lördag och söndag kväll men att inte tvätta håret på 4 dagar är heemskt!! :D haha nog om det. Vi hade det iallafall otroligt mysigt och roligt! Jag, andre, jenny och robert kom fram på lördagen vid halv 5 kanske. Vi bastade, gjorde tacos och hade det trevligt. På lördagen tog vi en utflykt till klubbviken. Det var typ 1,5 mil från våran stuga men det var det värt ändå. Sen for vi hem, grillade korv och pinnbröd :) Lite senare for vi ut med skotrarna och körde i djupsnön som fallit ner, och jenny åkte baki andre med sina längdskidor :D Gode GRYM är hon!! Sen på kvällen for Robert och Johan kom istället. Vi bastade och så, och idag for vi hem vid 4 sådär :)

Ikväll har jag varit på träning, det var skönt och riktigt kul faktiskt (: Funderade på att fara till jonna där david, ante, max och några till hade filmmys, men jag missade sista bussen och jag måste säga att jag är grymt trött efter denna långhelg! Ojoj, nu ska jag nog krypa ner och se andra avenyn (:

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0