crash

Jag såg ganska nyss klart filmen crash, eller mamma såg den så jag hoppade in efter typ halva. Den var ändå ruggigt bra, den berörde nå kopiöst men jag kan ändå inte komma på vilket sett den gjorde det. Nåja den var grym iallafall (:

Märkte alldeles alldeles nyss att det var besöksrekord här på min lilla blogg, 150 st är sjukt mycket tycker jag iallafall :) Det var ju roligt att märka, man undrar ju vilka det är som troget klickar sig in här och läser :)

Imorgon har vi sovmorgon till 11.25, låter inte det riktigt sköööönt :) Godnatt!


image57


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag hade också 150 besökare igår :D

2008-02-04 @ 17:49:54
URL: http://destination.blogg.se
Postat av: Jonna

vart kollar man hur många besökare man haft? är det på statistiken? antal sidvisningar eller antal unika IP-adresser..?

2008-02-04 @ 20:40:19
URL: http://barbafunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0