12 Februari

Tisdag idag, och det har varit en lång tisdag. Skoldag från klockan 10 till 17.00. Jag satt som vanligt kvar och väntade på att mamma skulle sluta så jag kunde åka med henne hem. Vid 17.10 där på sjuan i kungsfågeln började det kännas en aning tomt och läskigt. Det kändes ju inte bättre när per skickade ett sms där det stod, ´´ensam du och alla spöken´´ då kom jag på att skolan var ju för tusan ett sjukhus innan. Jag sprang ner och ut från skolan fort som bara den och väntade dom sista minutrarna utomhus :)

För övrigt så har jag precis sett klart gossip girl och mumsat i mig fruktsallad och glass. Mumsmums! Glass är farligt gott, speciellt glassen som vi hade hemma :) Carte d'or Crema di Mascarpone, vilket namn :) Måste vara den krämigaste och godaste glassen ever. (:

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0