Vi har tänt till!

Haha japp, jag frida rebecca och Sabina har spenderat kvällen hemma hos mig, fixat naglar, dansat, spelat gh, ätit massa efterblivet julgodis osv osv. Mycket trevlig kväll, vi taggar alltså inför i morgon. Det kommer förhoppningsvis bli en helt otrolig kväll, party med brudarna hos isberg och sen till stan. Kan inte bli annat än lyckat?

Märkte just att jag inte skrivit på en vecka, vilket var mindre bra. Men det betyder ju också att jag verkligen inte spenderade min jul framför datorn, statistiken var inte på topp heller och det beyder att ni gjort det samma? Duktigt.  Min jul var alldeles underbar, inte så mycket att tillägga där. Myst på hemma, läst twiligt och tryckt choklad. Så ett jullov ska se ut? :)

Igår var jag på stan med Frida, Malin och josse. Vi var självklart på plats i shopping för att få en glimt av idolerna, och jag tror vi var dom som skrek mest. Först danny (danni vette tusan hur man stavar) sen Kevin, Alice och Robin. Oj så bra dom var, har aldrig tyckt om Robin spc mycket men ja han var riktigt snygg in real life! =) haha

Nej nu ska jag sova, så man orkar med morgondagens bravader. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0