My heart will go one


Sitter här och ser, kanske den finaste filmen som någonsin gjorts. Jag får en otrolig känsla varje gång man ser en liten glimt av filmen, sådana minnen. När jag och Irina kollade om och om på olika scener, gjorde likadant som dom och kunde varenda liten replik. Helt otroligt. Minns första gången jag såg den, med Isabella. Vi var så glada att vi skulle få se en 3 timmars lång film, sitta uppe länge. I reklampauserna hjulade vi i köket för att hålla oss vakna. Så man har sett den ett antal gånger, men jag tror jag slutar se nu. Från och med nu blir det bara hemskt, orkar inte gråta nu..:(

En sak till, Ante hade lyckats hitta en version av twilight som gick att se! Du är bäst, jag är gladast :)

Kommentarer
Postat av: rebeccao

linnea, twilight kostar bara 60 kr att se på veckorna!;)

2008-12-16 @ 23:33:05
URL: http://destination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0