Juljuljul :)

Julen närmar sig med stormsteg, och julkänslan kryper fram mer och mer. Idag har vi bakat pepparkakor och jag gjorde ischoklad med vit choklad istället för mörk. En höjdare kan jag lova! 
 
Kvällen delade jag med min kära vän Sabbini, vi såg wallander. Den var okej, vi hängde inte med i alla namn, malm hit och larsson dit och frank där. Ja ni fattar. Det var mys iallafall.

Imorgon är vi lediga, skönt må jag säga och jag kan ju avslöja att jag är ledig på tisdag också! :)

Juste vi såg ju twilight igen i fredags, och den var underbar andra gången också, om inte bättre. Begäret av att se den ökade istället för att stillas, vad ska vi ta oss till rebeccao?..Såklart drömde jag inatt om att jag hade hittat mig en egen edward, suck..

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: rebeccao

men linnea, man får helt enkelt se den fler gånger ;)

2008-12-08 @ 00:52:47
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va fuskigt! Jag fick ju aldrig träffa min Edward, och när jag fick det så gnällde han om att jag inte förstod och var helt hemsk så jag stod och grinade.



Men det räknas inte som mardröm för han var så snygg xD

2008-12-08 @ 15:36:57
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0