I'll be doing my best

Då var det 3 advent. Vid den här tiden när man var liten började det pirra i magen och dagarna till julafton kunde man nästan räkna på fingrarna. Var tog den känslan vägen? Antar att man uppskattar julen på olika sätt ju äldre man blir, jag har inte fått någon julkänsla än eftersom att jag har så mycket annat att tänka på. Men efter slutprovet i fysik kommer jag släppa in julen :)

Lucia kvällen/natten spenderades på filmstaden. Där satt tre tappra tjejer, vid namn Linnea, Sanna och Martina på raden längst fram vid högra hörnet. Vi lärde oss att till nästa år måste man komma ca 2h innan, inte 30 min. haha :) Filmerna var ok, men sällskapet var bäst!! =)
 
På lördag sov jag, ja hela dagen kan man säga. Tills kvällen då pappa körde mig till brändön. Där hade jag, jenny, johan och otto julmys. Glögg och pepparkakshus byggande. Det gick väl, ja vad ska man säga, sådär. Jag tror jag och jenny var nära på att slå sönder hushelvetet ett par gånger, eller jag hindrade jenny från att göra det rättaresagt. Det blev så oroligt fult, så att det nästan blev charmit. Ni fattar, vi hade jävligt kul iallafall. :)

Imorgon hämtar jag och adam ut våra coldplay biljetter, sen har vi alla dom i tryggt förvar, då kan nedräkningen börja, 8 månader kvar då ungefär? Det kommer bli magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0