Är det bara jag?



Är det bara jag som saknar OC? Men mest av allt saknar jag nog Seth, måste erkänna att jag var småförälskad i honom.. Nog för att jag hittat mig en serie som är i klass med OC, Onetreehill liksom! Det måste ju vara den absolut bästa serien genom tiderna, 6 säsonger och det blir fortfarande bara bättre och bättre. Det är otroligt :)

Nåväl, idag har jag varit ledig, vilket alla gymnasieelever har? Jag har tagit det lugnt, skrivit engelska och sådär. Varit till vårdcentralen också, har fått nå läskiga utslag i ansiktet så nu måste jag käka antibiotika och allt. Allt kan då hända..

Och sabina, ring mig när du kommer hem från bio, hon ska se Twilight med markus ikv, lyckosten! (som får se twilight alltså) hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar OC, från tiden det var bra alltså. Jag saknar inte där innan Marissa dog och allt det, men Seth! Han saknar jag som fan! Värsta nördiga lilla coola killen. Åh

2008-12-09 @ 10:13:16
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0