Torsdag

Då var påsklovet slut, jag sitter här och funderar på hur jag tillbringade mitt lov. Mest av lovet tillbringade jag ju i fjällen, vilket var grymt kul :) Sen var jag mest med sabina, på fredagen hade vi ''återträff'' med mitt gamla basketlag. Grymt kul att träffa alla igen! På lördagen hade vi match mot gammelstan, sista matchen. Slutade med vinst och en riktigt bra match av oss :) Elli gjorde blandannat 37p..Efter matchen åt vi gomiddag på östernspärla och efter det lagfest hos Annal. Verkligen en superrolig kväll, måste göras om! :)

Igår såg jag andra avsnittet av barnmorskorna, och jag har faktiskt blivit riktigt sugen på att bli det! Tänk vilket underbart jobb, hjälpa små liv att komma till världen :) Ja, barnmorska ligger långt upp på listan! Jag går ju rätt linje iallafall (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0