Söndag

27 April idag, vart tusan tog April vägen? och Mars? Tiden går läskigt fort, känns som att man inte gjort någonting alls. Snart Maj och det känns som att jag fortfarande står kvar och stampar i typ februari. Sista månaden innan skolavslutningen och det ska bli grymt jäkla skönt. Första året på natur avklarat, och jag måste säga att det var inte så farlig som jag trodde. Tvåan gruvar jag mig för en del, men man får ta det som det kommer :)

Ännu en helg förbi, och det har då varit trevlig. I fredags for jag, jenny och sabina och kollade på en dansföreställning i lärkan, riktigt duktiga var dom:) Sen kom Johan och hämtade oss, vi for till sågen där jag fick köra traktor!! Haha galet. Det blev en tidig kväll vilket var grymt skönt. Igårkväll for jag och Sabina till rebeccao :) Efter ett tag mötte vi upp Sofia, Sofia, Moa och Lina. Riktigt trevliga tjejer måste jag säga :) Vi for runt ett tag, åkte hit och dit, men till slut hamnade jag, sabina och rebecca på mjölkudden. Lyckad kväll på alla vis!

Nu - Plugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0