Ont i huvudet

Fy vilken hemsk dag. Jag har så jädrans ont i huvudet, vet inte vad jag ska ta mig till.
Hela min familj har haft influenska, så risken att jag också kommer bli drabbad
är nog rätt hög är jag rädd för.

Vill ändå orka ut ikväll, jag och sabina ska nog umgås med gustav och hans vän.
Men om jag mår såhär vette tusan, vi får helt enkelt se.

Ikväll ska jag göra efterätt till min familj, något grymt gott som en snubbe bakade på tv igår haha :)

Chocolate- and breadpudding kallades det, mumsigt.



Nu-Onetreehill!

Kommentarer
Postat av: Sofia

kan man få receptet? Jag behöver utöka min recept-repertoar.

2008-04-08 @ 21:00:00
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0