Onsdag

Måste bara börja med att jag tycker verkligen att det här underbara vädret är så härligt! Man mår så bra och allt känns så otroligt lätt, livet känns bättre på något sätt.

Idag har jag haft två lektioner, och efter italienskan gick jag till lärkan där Sabina och Sofia hade matte. Jag fick sitta med deras klass och dom verkar alla så trevliga! :) Sen gick vi och åt lunch och efter det gick vi på stan en sväng i det fina vädret. Mycket mysigt. Jag hittade en otroligt söt klänning/tunika på indiska som jag inte kunde lämna där i affären. Jag var helt enkelt tvungen att köpa den! Usch så söööööt den är :)

Ikväll är det plugg och barnmorskorna som gäller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0