Godnatt

Nationella i engelska i morgon, och jag sitter uppe än. Hur ska detta gå? Nåväl jag har ju mina ursäkter, jag och pappa for nämligen efter skolan och köpte guitar hero. Ni kan ju gissa vad jag har roat mig med mellan läxläsningen? :) Jag fick till och med finbesök av sabina som ville komma och premiär spela lite, riktigt mys :) Sen var det ju prison också, till våran förvåning var det säsongsavslutning! REDAN!! Fyy också säger jag :/ Jaja jag kanske laddar ner då.

En sak, i morgon måste jag prata med dig Sofia! Du kan inte skriva sådanad är saker i din blogg, jag blir orolig, nyfiken och ja jag vet inte vad! Imorgon måste vi prata! :) Sötsockerbiten, vi är allt lika hon och jag.

Nu ska jag krypa ner, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sofia

:O:O Vi träffades ju idag :) Jaa, imorgon pratar vi eller när vi ses ! :) HAHA jag vi är lika sötnous :D Som idag, båda satt tysta i hörnen när sabina och jenny hade en het diskussion :) haha puss!

2008-04-29 @ 17:07:00
URL: http://sofialaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0