snart är lucia över..

Idag var vi som sagt och kollade på luciatåget i lärkan, ja det var väl..komiskt, mer komiskt än stämningsfullt haha: ) Tyckte att dom kunde ha valt lite andra låtar och så, men men helt ok : ) Jag och jenny bestämde oss för att vi ska vara med nästa år, eller vi bestämde att hon skulle vara lucia, är inte så taggad på att vara tärna..är fortfarande skrajj sen alla svimmade på högstadiet när vi lussade :O nåja,

FUGLESANG! :D:D:D han var ju grym! hahahah kändisen nr 1!!! : ) Han stod och snackade med sina bilder från resan, att vara tyngdlös lät ju riktigt superduber roligt!! :D När han var klar, så sprang all massmedia fram och skulle växla några ord med astronauten..så jag och jenny fick aldrig chans att ge våran sparade lussebulla till han =/
Sen åkte vi till skolan, åt lite gröt med pepparkakor och sen en kort svenska lektion och sen bar det hemåt! : )

Nu ska jag ta tag i allt jag har kvar att göra : /

hadetbra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0