Myslucia :)

det är först när lucia har varit som jag börjar känna att julen är nära, för nu börjar den verkligen närma sig :) Så i morgon blir det en mysdag med lussebullar i massor, vi ska ta med till skolan så vi kan sitta där och smaska haha, eller vi och vi, jag och jeenny iaf :) Vid halv 11 i morgon ska vi och lyssna på fuglesang, det blir ju riktigt coolt, vem vet om han är snäll kanske han får en lussebulla :D

Det blev ingen lucia vaka för oss inatt, jag ville ju på de där lucia movie night..men biljetterna var slut..snyft. Ante tröstade mig genom att säga: Vi får gå nästa år istället : )..
Jaha, men nästa år..är ju liksom nästa år.

Aja, nu tänkte jag kika lite på julkalendern..har missat den totalt i år, det är ju  =  Katastrof!

Sovgott, : ) /Linnea
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0