julmys:)

idag har det varit en riktig julmysdag för min del, bakning och julshopping : ) Vid 11 for jag och mamma in och shoppa loss, köpte en julklappis till jenny :D sabinas är redan inhandlad, funderar på vad jag ska köpa till josse..tror inte hon vet att jag tänkt köpa nå, så säg inget! : ) Ikväll blir det en riktigt lugn kväll, julgranen ska kläs och sen blir det film. Är fortfarande sjuk (varit sjuk i en måndad), så blir trött av ingenting. Gårdagens kväll blev väl inte heller såå lyckad,  jag sabina och rebecca o for till en fest på björx för att träffa dara (som förövrigt fyller 16 på måndag :) GRATTIS!!), där orkade vi inte vara länge..alla som var där vet varför.. Så ikväll ska jag klä julgranen och bara mysa! =)

I morgon har vi match, mot gbbk tror ja det var : ) Har inte kunnat träna på mer än 3 veckor nu, så vi får se om jag spelar =/ aja nu ska jag se om det finns någon mat, ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0