Jullov : )

inte fel med lov nu va? : ) Verkligen inte, men jag tror faktiskt att vi på Nv uppskattar loven en aning mer än alla andra.. men det är vi väl värda, right? : )  Vi fick lov igår, inga lektioner idag! En lovdag mer säger man ju inte nej till.

Igår hade vi mysdag med klassen, på nk/kemin spelade vi Nba08 med peter. Det var askul ju!! haha bara för att jag vann över tomas i finalen :D Woooohow! På svenskan myste vi med kladdkaksmuffins och sjöng julsånger, mycket mysigt. På kvällen vart det ännu mer mys med min myssabina. Vi smaskade i oss massa knäck och sånt där gott, slog in paket och bara myste.♥

Idag fyllde min mor år, så vi har grattat henne och så. Vi for och bowlade och åt effterätt på Bhan thai, haha träffade som tur var inte sabina (dufattarvadjagmenarsabina). Sen for v hem och myste. Det blir mycket myspåjulen:)
Nu ska jag se ett avsnitt av andra!

Sovgottgodnatt. =)


Kommentarer
Postat av: sabina

haha jag fattar ;)

2007-12-23 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0