julen lider mot sitt slut..

då var den mysiga julen över, eller jag brukar säga att julen är över efter min födelsedag (6januari) så vi har ett tag kvar att mysa :) Julen var såklart mysig, och som den brukar vara. Fika hos mormor till kalle och sen var det iväg till farmor där vi åt julmat, såg karlbertil, öppnade klapparna osv. :) Mysmys.

På mellandagarna är det sovalänge och degande som gäller, så skönt :) Men på annandagen så drog jenny mig till stan. När jag väl var där stod jenny i persön fortfarande och väntade på bussen, suck. Som tur var ringde jag sabina och hon var också på stan med emma! :D Så jag var med dom ett tag tills persötjejen äntligen hittat till stan. När det mesta av folket börjat dra sig hemmåt gick jag och jenny omkring och hoppades att hitta något av det som fanns kvar. Vi gick till carlings och hittade ett par t-shirts, riktigt great:)

Igår var jag med frida ruisniemi:D:D:D Det var alltför längesen, så det var jätteroligt:) Vi for till ante där han och maxim degade. Vi gick och hyrde en äckelfilm som hette black christmas. Jag ville inte förstöra min syn på julen, så jag blundade för det mesta:) Sen blev det lite guitar hero, jag och frida ägde:)

Nu ska jag höra av irina gör, hon är ju i luleå :)

hadetbra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0