Dan föredopparedan:)

Imorgon är det den stora dagen som vi alla väntat på såå länge nu, känns det så? Inte för mig i allafall, tycker julafton borde vara nästa vecka så att det hinner komma någon snö!! Ingen vitjul här inte, riktigt dåligt. En jul utan snö är ingen jul alls, iallafall inte lika lyckad..Fast om vi har tur kanske det börjar snöa inatt eller nå =)

När man var liten var hela december magisk, jag kryssade alltid i almanackan och räknade hur många dagar, och till och med hur många timmar det var kvar. Så är det inte riktigt längre, man har så mycket annat att tänka på.

Jag längtar nog mest till Kalle anka och Carlbertiljohnsson, för det ser väl alla? När jag frågade i klassen vilka som såg på carlbertil så såg alla ut som frågetecken :O Ojoj, : )

Snart måste jag träffa sabina hon måste ju få sin julklapp, och så skulle axel ringa : ) Han måste få en godjulkram!

image10


Nu ska jag gå ut med malte, Godjul! :)

Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar dig =)

2007-12-23 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0