18 december

idag var det en ganska skön dag : ) Började med dans, men vi hade bara betygsnack så det gick fort! Gissa vad jag fick?! Mvg för tusan!! GLAD jag blev och är : ) Trodde inte det, för den egna dansen som man skulle göra gjorde jag dagen innan..inte så lyckat alltså, men tydligen var den bra nog : ) Sen hade vi engelskaprov, usch är sååå less på allt som har med skolan att göra nu. Men nu är allt gjort!! Känns bra =)

Vid kl 13 gick vi och kolla på någon julshow i lärkan. Vi såg framför oss en trevlig julteater eller någonting sånt iallafall och det vi minns mest var inte det på låååånga vägar, ni som var där fattar nog :O Jag och jenny bara satt där och tappade hakorna haha. Men sen sjöng en tjej no one med alicia keys, svin duktig tjej, verkligen! : )

Sen bar det iväg till stan för julklappshandel! Några fler klappar är nu inhandlade : )

Ha en bra kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0